måndag 16 mars 2009

Värdo dag.

Ingen bror, ingen syster längre. Det blir bättre så, för jag orkar inte. Jag vet att jag kommer bli utstött ändå. Därför passar jag på att redan nu ta smällen utav det. Detta har fått mig att gråta i omgångar sedan i morse, dock inte mycket nog för att sminket ska försvinna helt. Förlåt Isa och Isak, men jag kan inte ta det, trodde jag skulle kunna göra det, men nej.
Nu är det i alla fall för sent och jag får som vanligt ta smällen.

Idag ska jag i alla fall till BUP med mamma&pappa, ska vara där vid ett. Efter det ska jag in till stan och möta Elin utanför Lilla torg zoo så att jag kanske får fixat en APU-plats där. Jag hoppas! Annars får jag sitta i skolan och ta igen massor sen jag varit sjuk, osv. Efersom det är ett giltligt skäl nog, tydligen. Det känns bra. Men är rädd för att vara för instabil för att kunna vara där hela dagar, jag blir väldigt lätt rastlös och får otroligt lätt den där instängd-känslan och springer bara därifrån, för jag blir så rädd. Jag hatar, ja, jag verkligen avskyr att känna mig instängd för det skapar en sådan stor rädsla inom mig.

Jag är ledsen, så ledsen. Jag har varken bror eller syster längre..

1 kommentar:

Anonym sa...

I hjärtat kommer du alltid att vara min syster. Alltid.