måndag 25 maj 2009

20 sanningar om mig;

Känner mig.. lycklig. Jag är kär.

  1. Jag vill byta namn, igen.
  2. Jag är kär!
  3. Jag hatar popcorn
  4. Jag saknar Francez
  5. Jag tycker inte om att äta frukost, tidigt alltså.
  6. Anton är min bästa internet-vän.
  7. Jag har den finaste olyckssystern man kan ha.
  8. Jag saknar min lillebror/olycksbror/filosofibror.
  9. Georgia är mitt favorit-typsnitt.
  10. Jag är lika blond i hjärnan som i håret.
  11. Jag är tråkig, ibland.
  12. Jag tycker inte om numret efter detta numret.
  13. Jag tycker inte om detta numret, + 31.
  14. ..för att min gammelfarfar dog 13 dagar efter sin födelsedag, 31 oktober 2003.
  15. 2003 var mitt olycksår.
  16. Jag fick min första systemkamera när jag fyllde sexton.
  17. Om ca ett halvår fyller jag 18.
  18. 18 Oktober är min gammelfarfars födelsedag, i år skulle han fyllt 89.
  19. Jag saknar min gammelfarfar, mycket.
  20. Om 909 dagar fyller jag 20!

2 kommentarer:

Tjelsi sa...

Man brukar svara på folks kommentarer i den andres blogg ^^ I min blogg måste man vänta tills jag godkänt kommentarerna för att se dom.

Svaren skickas som mail men ibland går jag in i andras bloggar och kopierar och klistrar in svaret

Francez sa...

jag saknar dig med nancy darling :*