fredag 29 maj 2009

It's freakin' friday! ♥

Det är redan fredag, veckorna börjar verkligen gå fortare nu och jag hinner inte med för jag har fastnat i det förflutna. Lite väl för påfrestande, om jag får säga det själv. Jävlar. & idag är jag lite halv-nere, så här kommer en "topp 4-lista" på sådant jag absolut inte tycker om, speciellt inte i denna veckan.

TOP-4-DISLIKES;

1, Egocentriker - Folk som tror att dem är dem enda på hela jävla jordklotet gör mig förbannad, & otroligt jävla irriterad. Det som irriterade mig mest var igår när jag skulle gå över ett övergångsställe, så kom en saab, vilket inte förvånar mig, i full fart och hade inte ens i tankarna på att det faktiskt var jag som hade företrädet. Nu tänker jag bara på om han hade stannat om jag redan hade börjat gå över? Jag tror på tut-tut, eller splash och röd fläck på gatan.
2, Överdrivna optimister - Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker att det är väldigt respektlöst att vara en "överdriven optimist". Snälla och för i helvete; knip era käftar innan jag bränner er på bål!
3, Press - Press är bland det värsta jag vet just nu. Men hallå, jag kan inte prestera mer än vad jag redan gör. & press drar bara ner mig i en nedåtgående spiral, och då försvinner mitt engagemang nästan helt. Jag är i stort sett övertygad om att jag kommer förlora.
4, Tid/Mardrömmar - Jag verkligen avskyr tiden nu, eftersom den går alldeles för fort och får mig att bli stressad, ledsen & deppig, vilket ger mig mardrömmar. Inatt drömde jag att vi skulle gå på sommarlov och att jag samtidigt blev utkastad från skolan. Sanndröm eller bara mardröm? Jag vet inte, men nu är jag faktiskt rädd.

1 kommentar:

Shoiie sa...

haha, typiskt att de va just en saab. ush då :D