tisdag 9 juni 2009

Existerar du?

Jag förstår inte, jag är förvirrad. Men finns det ingen för mig med? Existerar min själsfrände? & finns det verkligen ingen som faktiskt vill dela sitt liv med mig, som vill ge mig kärlek och sådant trams också? Finns det ingen som vill ligga tätt intill mig på nätterna, och låta mig lägga örat tätt intill hans bröstkorg, så jag kan få lyssna på hjärtslag som ger mig total trygghetskänsla? Finns det verkligen ingen för mig där också? Jag behöver dig nu, vem du än är. Existerar du ens? Jag behöver ju dig, du måste finnas. Du måste finnas därute någonstans, eller har du försvunnit helt? Vart är mitt hjärta? Vart är nycklen till mitt hjärta och min framtid? Vilket jävla tjat, men jag behöver dig nu. Jag behöver dig något så oerhört, något så extremt, vem är du? Jag behöver ju dig nu.. Jag behöver dig mer än vad jag någonsin har gjort förut.

Inga kommentarer: