torsdag 11 juni 2009

someone shot nostalgia in the back.

Jaha, nu har jag sommarlov. & jag förstår ingenting, jag känner mig fullständigt tappad. Det är som om allt, verkligen allt, händer på en och samma gång. Som ett jävla flimmer, hela huvudet brusar. Jag kan inte inse att jag har ett helt sommarlov framför mig nu. Det lär ta tid. Jag lär vakna vid samma tid varje morgon, somna vid samma tid som vanligt. I och för sig har jag aldrig någon fast tid då jag somnar, det liksom pendlar mellan 23 till 06, eller ingenting alls. Jag tror jag faktiskt behöver någonting jag verkligen hatar; Rutiner. Rutiner existerar inte i min värld, jag kan inte hantera det helt enkelt. Det går åt helvete hela tiden ändå, när jag väl försöker få rutiner att existera även för mig, men nej, det går inte.

Nu ska jag försöka inse att jag har sommarlov. Puss&tjing,

Inga kommentarer: