onsdag 3 juni 2009

Premenstruellt? Tss, ja.

Mitt förra inlägg var aningen premenstruellt. Fan heller att jag ska hålla mina åsikter inom mig, dem ska ut! Om det så ska ske med våld, premenstruell idag också, jag är ju inte så mycket för våld egentligen. Faktiskt inte alls för våld över huvud taget.

Jag är arg idag. Arg sen igår, för all kritik som var så löjlig att jag fått det bekräftat att; Mänskligheten verkligen är sjuk, till och med sjukare än vad jag trodde var möjligt. Och idag för att jag är så arg över att jag vet, att både bup & sjukhuset vet om att jag inte vill veta om min vikt, men likt förbannat så skulle den där jävla kärringen säga siffrorna högt!? Det är nästan 2kg+, sen jag vågade ställa mig på vågen senast, vilket jag nästan aldrig vågar göra.

Det känns som om juni kommer bli en "ångestmånad", eller så är det här bara en "ångestvecka". Vi lär väl få se om inte annat, men jag har ju redan känningar över att denna veckan kommer gå åt helvete i vilket fall, och det kan ju mycket väl stämma, efter allt som redan hänt fastän det bara är onsdag idag. Fast jag hoppas faktiskt på det också, inte för att jag vill ha det åt helvete, utan att jag inte vill att hela juni ska bli fylld utav ångest och bullshit.

Puss&tjing,

Inga kommentarer: