fredag 5 juni 2009

Varför sprängde Armstrong inte månen när han väl var där uppe och fjantade sig?

Jag hatar att jag är så känslig mot fullmånen, jag blir så trött och sover så dåligt på nätterna. & nu vill jag mest bara skicka upp en raket med en bomb till månen. När jag vaknade imorse så var det knappt att mina ögonlock kunde hålla sig uppe. Nu däremot så är jag lite piggare, inte värst mycket dock. Tydligen piggare nog att skriva en "TOP-5-DISLIKES" lista.

TOP-5-DISLIKES;

1, Fullmånen - Mest för att fullmånen = sömnlöshet, för mig och många andra.
2, Dåliga förlorare(på betapet) - Vad är det med betapetare och inte tacka för matchen när dem förlorar, utan bara stänger ner utan att säga något? Man kan faktiskt tacka för matchen utan att ha vunnit. Jeez, jag blir så trött på det.
3, Misstänksamma butiksbeträden - Ja, när jag går in i en butik med hyfsat många andra kunder så vill jag inte att butiksbeträderna bara ska gå och fråga just mig om jag behöver hjälp hela tiden. Jag vill väl, som alla andra kunder, kunna gå runt och kolla i lugn och ro om det är något jag vill ha? Alla dessa fördomar gör mig illamående.
4, Drömska cyklister i trafiken - De flesta morgnar nu när jag åkt med mamma till skolan så ser jag alltid drömska cyklister som tror att dem har företräde vid övergångställen. Jag hoppas i alla fall att dem tror att dem har företrädandet, annars har dem i stort sett dödsmärkt sig själva. Vi höll nästan på att köra på en här om dagen, och jag höll på att bli påcyklad för ett par dagar sedan, igen. Dem dyker ju upp från ingenstans! Sluta dröm när du cyklar, please..?
5, F/P15(&neråt) -
Well, here we go again, angående mina "100 ord" så har jag fått "kritik"(läs frågor/svar) som t ex; "Har det hänt dig eller?", "Jag skulle fan inte brytt mig om jag skulle blivit våldtagen av en brud", etc. Amen hallå eller? Jag ville inte ens kommentera, men "Kom tillbaka när du torkat bakom öronen, du vet inte vad du pratar om". Och vart i helvete tog respekten för våra medmänniskor vägen?

Inga kommentarer: