söndag 7 juni 2009

puss?

Idag har jag mest sovit och fixat med bloggen, den såg så jobbig ut innan, tyckte jag. Nu är den fin, duktiga jag. Funderar på att ta en kopp te nu och gosa ner mig i sängen med någon bra film efter det. För jag ska till Lund imorgon, på återbesök! Jag hoppas att allt är bra nu, som det verkar vara. Jag får ju aldrig huvudvärk längre, inte "utan orsak" i alla fall. Idag hade jag lite ont i huvudet, men det var nog för att jag sovit så dåligt på senare tid. Men snälla, önska mig lycka till? Kan ni inte önska att jag inte ska vara sjuk längre, att det inte längre är något fel på mig? Det kanske blir bra då. Idag har jag förövrigt mått bra. Fri från ångest, dalar och hemska tankar.

Puss&tjing,

2 kommentarer:

Anonym sa...

det går skitbra i lund det lovar jag dig..önskar dig lycka till....Dennis

nathalie sa...

Din blogg är jättefin. Så stilren och bra. Skulle med vilja ha en fin och stilren blogg! Har visst råkat slarva bort mitt kommentarfält också, skiiit.

kram