söndag 11 oktober 2009

Söndagskväll

Denna veckan har varit mysig, helt underbar faktiskt. Det känns oerhört skönt att slippa Halmstad. Jag saknar inte ens Halmstad över huvud taget. Inte för att jag trodde att jag skulle göra det eller så, men jag brukar få en längtan tillbaka. Det känns bara inte som om jag saknar någonting. Jag får känslan utav att allt jag vill ha är här. Allt jag behöver. Jag känner mig helt enkelt hemma här.

Självklart så har jag väl ändå ett fåtal saknader i Halmstad, det förnekar jag inte. Jag saknar främst mina föräldrar, min katt, bästis-Ida och skolan. Det är i alla fall en till vecka utav frihet kvar nu, men känslan utav att åh, jag kommer verkligen dö av saknad när jag åker hem igen växer sig större för varenda sekund som passerar förbi. Whatever, höstlovet är i alla fall nära nu.
Det lugnar mig.



2 kommentarer:

Ida, 25. sa...

Jag saknar lilla dig med :*

emma sa...

på den bilden påminner din pojkvän om josé gonzáléz