lördag 3 juli 2010

öland. öl-and. öl land? ööööl landet. landet av öl. osv.

Idag åkte vi till Öland, så nu sitter jag på vandrarhemmet i Torp som ligger lite utanför Byxelkrok. Tydligen billigare än det som ligger i Byxelkrok. Bleh.. men det är gångavstånd i alla fall! Haha, åh. På vägen hit, MITT på bron så hade det hänt en MC-olycka eller något, så vi fick stå där i tjugo minuter, en halvtimme. Det var gött, ja.

Whatever, stället här utanför har askass karaoke just nu. Jag tror jag vill dö lite. Eller kapa sladden på mikrofonen. VAD SOM HELST JAG STÅR JU FÖR TUSAN INTE ENS UT!! Inte nog med det, så sjöng någon fel på "Sommartider". Inte bara här och där, men HELA JÄVLA LÅTEN!? Jag bah fattar ingenting. Weirdo.

edit: bilder kommer, sitter dock vid fel dator. bara påminn mig så!

Inga kommentarer: