lördag 10 juli 2010

dimmiga dagar.

Jag hade väl minst åtta, eller kanske nio, inlägg som jag inte publicerat under dessa dagarna. Jag hade väl bara tryckt på Spara nu istället för Publicera inlägg. Lika bra det, i och för sig, för jag förstod knappt själv vad jag skrivit, eller ja, vad jag menade i alla fall. Inget sammanhang överhuvudtaget. För mycket alkohol, och jag fick just en kväljning.

Jag tror jag kräks.

Whatever, dessa dagarna har varit helt underbara, och jag har tydligen spenderat en hel vecka på Gotland nu, för imorgon åker vi tillbaka till Öland igen. Halmstad får vänta till tisdag.

På onsdag ska jag se Slade och Sweet förresten, och så kanske jag ska på Emmabodafestivalen också. Men gud jag hoppas! Det skulle bli min första riktiga festival, i så fall. För jag tycker inte direkt att Way out west räknas som en riktig festival. Åtminstone inte om man bara är där över några timmar för att se ETT band, utan alkohol. Jag får ångest, jag vill inte gå på min första festival när jag fyllt nitton år. Då skiter jag hellre i det överhuvudtaget. Blä..

Inga kommentarer: