söndag 11 juli 2010

Shine on you crazy diamond

Sitter och dricker öl i min ensamhet och är full på rödvin och vodkasnapsar. Om några timmar sitter vi på färjan åter till Öland och det känns inte lika pepp kanske. Jag börjar sakna folket i Halmstad, och börjar känna mig smått borttappad. Rätt så mycket egentligen, men det får vara så.

Funderar på att dygna, klockan är tjugo över tre nu så det är knappt lönt att sova ens, men jag vet inte. På tisdag ska vi i alla fall åka hemåt igen, det känns rätt så bra.. och på onsdag ska jag se sweet och slade, men det känns mest bara overkligt egentligen. Jag ska se mitt favoritband! Jag ska se the Sweet! Utan Brian Connolly i och för sig.. men ändå! Det är ju.. helt jävla otroligt.. Jag fattar ingenting.

Jag älskar att lyssna på Pink Floyd sådär mitt i natten, det är fint, och att dricka fem komma tvåan gör det inte sämre direkt. Götte säger jag bara. Men tråkigt har jag, vill jag lova.

Inga kommentarer: